Megfelelő kommunikáció, mely könnyebben megtanulható, mint gondolnánk

A kommunikáció egy adóból, egy csatornából és egy vevőből áll. Az információ oda vissza szalad, mint egy telefonbeszélgetésben, vagy mint két ember közötti párbeszédben. Azonban nem minden egyforma, nem minden adó és vevő, ahogyan nem csak egy fajta kommunikációs csatorna létezik. Szerencsénkre, hiszen akkor mindenki egy helyben toporogna, és sehova nem fejlődnénk. Minden egyes embert máshogy kell megközelíteni, mindenkit máshogy kell kezelni.

Ezek jeleit fel kell tudnunk ismerni, és tudnunk kell, hogyan kell helyesen reagálnunk. Biztos vagyok benne, hogy mindenki találkozott már élete során olyan párbeszéddel, melyben egyik fél sem hajlott a megoldásra. Ez csak további hosszas vitát generált, és a végén inkább megszakították a kommunikációt, mintsem engedjenek egymásnak. Egy vállalkozásnál ezt nem lehet megtenni, hiszen könnyen elveszíthetnénk olyan kapcsolatokat, amelyek nélkülözhetetlenek lehetnek. Fontos, hogy mások érdekeit is figyelembe vegyük, együtt tudjunk működni velük. Ehhez nem kell más, mint egy érzelmi intelligencia, önismeret és némi empátia. Ez maga az asszertív kommunikáció. Ez, egy bárki által elsajátítható kommunikációs módszer. Fontos felismernünk ennek előnyét és meglátni benne, hogy milyen sikerek is rejlenek benne.

Ennek a kommunikációnak a megismertetésében és tanításában a Kogwheel csapatát ajánlom, akik kiváló szakértelemmel tudnak segíteni, hogy könnyedén el tudjunk érni vállalkozásunkban a kitűzött célokat, illetve ezáltal a sikereket is egyaránt. Ezen képzés során a résztvevők megismerhetik a viselkedési formákat, valamint ezek jeleit, és kezelését. Megtanítják, hogyan reagáljunk egy nehéz helyzetben, és gyakoroltatják a konstruktív kritika adásának és elfogadásának módszereit. Csoportos tréningük során pedig, gyakorlati módszerek segítségével segítenek a megszerzett tudás elmélyítésében, mellyel mindenki csak nyerhet.